Ana sayfa POLİS ALIMLARI 2018 POMEM Yaş Şartı

2018 POMEM Yaş Şartı

19900
58
PAYLAŞ

Emniyet Teşkilatının ihtiyacı olan polis memurlarını yetiştirmek üzere Polis Akademisine bağlı olarak en az 4 ay süre ile ön lisans ve lisans mezunlarına , parasız yatılı, üniformalı, beslenme, barınma ve sağlık giderlerinin devletçe karşılandığı mesleki eğitim-öğretim ve uygulama yapan eğitim kurumlarıdır.

POMEM yaş konusunda Polis Akademisin en son alımı olan 21. Dönem POMEM alımında akademi 2017 yılı için;

18 yaşını tamamladıktan sonra yaptırılan yaş düzeltmelerinde, düzeltmeden önceki yaş dikkate alınmak şartıyla, sınavın yapıldığı yılın 31 Aralık tarihi itibariyle 30 yaşından gün almamış olmak (31 Aralık 1988 ve daha sonraki tarihlerde doğmuş olmak),

2017 yılında en son 31 Aralık 1988 ve daha sonraki doğumlular başvurabildi.

2018 yılında ise hesaplamlara göre;

2018 yılında, Polis Melsek Eğitim Merkezi polis alım ilanlarına başvuru yapmak isteyen adayların, 18 yaşını tamamladıktan sonra yaptırılan yaş düzeltmelerinde, düzeltmeden önceki yaş dikkate alınmak şartıyla, sınavın yapıldığı yılın 31 Aralık tarihi itibariyle erkek ve kadın adaylar için 30 yaşından gün almamış olmak (31 Aralık 1989 ve daha sonraki tarihlerde doğmuş olmak) şartı aranacaktır.

Örnek vermek gerekirse;

31 Aralık 1989 tarihinde doğan aday başvurabilir.

30 Aralık 1989 tarihinde doğan aday başvuramaz.

POMEM Hakkında Daha Fazla Bilgi İçin Tıklayın 

PÖH Hakkında Her Şey İçin Tıklayın

2018 POMEM Yaş Şartı Ne Olacak 

2018 PÖH Yaş Şartı Ne Olacak 

Aklınıza takılan soruları uygulamamızdan ve sitemizden SORU SOR  menüsünden sorabilirsiniz.

TÜM POLİS - ASKER - BEKÇİ - MSÜ - HARP OKULLARI ALIMLARI CEP TELEFONUNA ÜCRETSİZ GELSİN DİYORSAN UYGULAMAMIZI TELEFONUNA KUR 

ÜCRETSİZ Uygulamamızı indirmek için resme tıklayın.

Polislik sözlü mülakat  sürecinin en önemli ayağının ilk 60 saniye olduğunu unutmayın. Bu süreçte kurulda oluşturacağınız olumlu ve bilgi dolu intiba, mesleğe atacağınız adımın en önemli noktası olabilir. Bu sürece hazırlanmak için polis adaylarına, içerisinde binlerce gerçek pomem mülakat soru ve cevabı olan polis mülakatları uygulamamızı tavsiye ederiz. Binlerce polis adayına sınavı kazandırdığımız için hem mutlu hem de iddialıyız.

İndirmek İçin LOGOLARA TIKLAYIN

58 YORUMLAR

  1. Yaş esnemesiyle ilgili çalışmalar var mı yaşımız 28 eylül dogumlum ama giremiyoruz bütün kamu alımlarında böyle gün alma meselsi yok daha dogrusu asker alimlarında da böyle bir şey yok POMEM de var ne sacma

  2. Admin lisans mezunuyum 05.05.1989 doğumluyum 2018 de ki pomem yaş şartına takılıyorm bence lisans mezunlarına esnetilme şart adaletli değil çünki ön lisans mezunuyla lisans mezununun eğitim düresi bir olmamadına rağmen aynı yaş sınırı uygulaması var bence 30 yaşından büyük olmamak şartı lisans mezunları için getirilebilir bir uygulama sence lisans mezunlarına bi esnetilme getirilir mi bu konudaki düşüncelerin nedir çoğu lisans mezunu olup yaş dan ötürü mağdur olan arkadaşlar var

    • Kardeşim bu konuda kesin bir şey demek imkansız ama bu konuda bir çok mağdur var. Gelişme olunca duyuracağız.

    • Kardeşim sen lisans mezunusunda ne farkın var benden ? Kimin hikayesini biliyorsun ? Kim ne yaşadı ? Fetöcü bi şerefsiz bölüm başkanım vardı. Yakasını paçasını topladım. Dayanamadım yaptığı haksızlıklara. Sonuç 2 yılda bitecek okul 3 buçuk yılda bitti. Nedir sizin bu lisans sevdanız ? Lisanslı olan vatan evladı da önlisans ne ? Bırakın artık şu gurunuzu kenara. Lisans önlisans ayrımı yapıldığı sürece haklıda olsak davamızı kazanamayacağız.

      • Kardeş ne diyosun sen ben lisans yada ön lisans diye ayırt etmedim bir kibrim de yok bilmeden sazan gibi atlama bizim grubumuz var lisans önlisans için yaş estenilmesi konusunda çalışmalarımız var tweter etkinliğimiz var orda ön lisanslı arkadaşlarımız için de yaş konusında çalışmamız var meclise defalarca gittik en son murat bardakçı kanun teklifini verdirdik öyle boş konuşmayla olmuyo icraat olması gerek bizde hem lise pöh hemdr ön lisans ve lisans pomem çalışmalarımız var ben balyoz ve ergenekon davalarında silivride jop yedim fetöcülere karşı kimin ne yaşanmışlık varsa anlatırız …hemen bi ön yargı sizin bu düşünceşeriniz le ön yargılarınızla bir yere gelemeyiz hepimiz mağdur olduk..

  3. Admin selamlar, lisans mezunuyum. 01.04.1989 doğumluyum. Pomem için 2018 Kpss girmeyi düşünüyorum. Pomem Yaş sınırı hesaplama robotun da yaşınız tutuyor diyor. Sıkıntı olur mu,girebiliyormuyuz birde size danışmak istedim. Teşekkürler…

  4. Peki yetkililere nasil sesimizi duyurabiliriz napmamiz lazım bende eylül 1989 dogumluyum nolacak peki böyle bi sacmalik olur mu 1 Ocak olsa herkeste başvurabilir

  5. yaş sınırı esnetilmeli biz lisans mezunuyuz ön lisanslarla yaşımız neden aynı tutuluyor onlar iki yıl okuyor biz ise 4 yıl saçma değilmi siz yetkililer en azından 30 yaşını tamamlamamış şartı gelmeli mağduruz bu konuda lütfen düzeltin bu durumu yaş şartına takılanlar sesini duyurmalı

  6. BİMER CİMER E YAZALIM ARKADAŞLAR .. 20 .11.89 8 AY VAR GÜN ALMAMA BAŞVURU YAPAMIYORUM. YIL BAZINDAKİ SAÇMALIK KALDIRILMALI … !!!

  7. Bıktık bu yas sınırından 1987 dogumluyum 30 yasındakı adam gıremıyosa 50 yasındakı polisleri emekli etsinler

  8. Sevgili admin yaş esnetilmesi konusunda ni gelişme olur mu sizce Ülkemizi ve devletmizi çok seviyoruz ve polis olmak istiyorum

  9. Gercekten artik surekli yaşa takilmaktan biktik ben 88 dogumluyum cocuklugumdan beri polis unuformasini giyebilmek o serefli goreve ulasabilmek icin dua ediyorum cok istedim ama sartlar bir turlu el vermedi simdi sartlar tutuyor yas tutmuyor Allah rizasi icin su yasi cekin 30 dan uste lutfen ya 50 60 yasinda ki hala polislik yapiyo biz niye giremiyoruz ben bir kadin olarak gucum kuvvetim gayet yerinde lutfen biseyler yapin yas siniri kalksin

  10. Merhaba . 1988 dogumluylen yaş düzeltmesi yaptım suan da mahkeme kararıyla kimlikte 1991 doğumlu ve lisans mezunuyum . Aynı zamanda askerlik yaptım . Başvuru yapabiliyormuyum

  11. MERHABALAR 11 ARALIK 1989 DOĞUMLUYUM.LİSANS MEZUNUYUM.22.DÖNEM POMEM İÇİN YAŞIM TUTUYOR MU ?

  12. yaş şartı saçmalık artık bunu görmeleri gerekli en azından 30 yaşını bitirmemiş şartı gelmeli bu daha mantıklı yetkililer biraz bunu düşünmeli bunu da geçtik son alımlarda 10 bin lisans alınması gerekirken bu kontenjanın dolmaması garip değil mi sizce de son alımlarda 10 binden fazla başvuru varken bu sayıyı doldurmamaları mazeret uygun bulunmamaları bilmem öz güvenmiş bilmem konu hakkında bilgi düzeyi daha bilmem öz güveni madem bu lisans mezunu arkadaşlarımız yetersiz bu meslek için peki neden ha bire başvuru alıyorsunuz da insanların boş yere parasını geçtik bunu da zahmetini en önemlisi umudunu kırıyorsunuz. Bana göre madem bu adamlar yetersizse başvuru da almayın yeni lisans mezunlarını bekleyin de yeterlileri alın bakın bu daha mantıklı Çünkü yine aynı kişiler başvuruyor. yada daha önce başvurup da yetersiz dediğiniz adayların başvurusunu almayın madem yetersizler hemde lisans mezunlarımızı. Artık bir düzen gelmeli bu durumlara

  13. Arzu Erdem MHP milletin vekili gorevini yapiyor 35 yas madurlari icin mumkun olan en ust seviyede alim yapilmasi icin bunu dile getiren tek vekil bunca yildir oy kullaniriz ilkkez bi vekilin ihtiyac duydugumuz duymasini istedigim bi konuya ses vermis olmasi mutlu etti Agzina yuregine saglik Allah a emanet olun

  14. 01.03.1987 doğum tarihim kendimi bildim bileli yapmayı istediğim tek meslekti ona da izin vermediler şimdi yaş sınırı cıktı… Bunun vebalini kim ödeyecek 😢

    • Kardeşim yukarıdaki açıklama da detaylı açıklama yapıldı. Üniversite mezunu isen yaşın tutuyor

  15. Yaş sınırı askerlik yapan arkadaşlarımızda 32 ye çekilmeli çünkü o kadar vatan millet sevdalısı arkadaşımız varki anlatamam. Onlardan birde benim hayatım boyunca bu meslek kutsal geldi ama nitekim bazı nedenlerden dolayı olmadı şimdi herşey tamam ama yaş şartı engeli ile karşı karşıyayız iç işleri bakanımız sayın süleyman soylu beyden ve ekibinden ricam ne olur yaş şartı düzenlemesini 32 ye çekmelerini istiyorum askerlik görevini icra etmiş olanlar için diğer i ise 30 olmalı. Lisans mezunu bir kişi olarak tek istirhamım Budur yetkililerden teşekkürler

  16. S.a 1994 ocak dogumluyum yaklasik 10 sene once lise terk ettim suan kendime bir hedef koydum yas 25 ama polis olmak istiyorum.askeriyeden curuk verdiler bilgi almak istiyorum

  17. 14 03 1988 doğumluyum lise mezunuyum pölis özel harekata başvuru yapabiliyor muyum çok istiyorum öğretmenim bana sorduğunda ne olacaksın desiğinde ilk dediğim şey polis olmak diyordum dayım amcam polis bende istiyorum

  18. meraba ben polıs bekcı olmak isdiyom ama orta okul mezunum birde benim yas 30 yasındayım ama y31 yasdan gun aldım ama ben olmak isdiyom vatan aşkım var

  19. sevgili admin bu lisans ve önlisans olarak yaş sınırı ve alımlarla alakalı önlisanslara 70 lisanslara neden 60 puanı getiriyorlar neden aynı alım alınmıyor lisasnlara karşı neden önlisaslara hak tanınmıyor orta öğretim sıtatüsünde görülüyor önlisanslar…sevgili bakanımız sesimizi burdan inşallah duyuyorsunuz yaş sınırı 32 olsun önlisans lisaslar gibi aynı kpss puanı olsun…pomem pöh..vb…

BİR CEVAP BIRAK

Lütfen yorum giriniz
Lütfen isminizi buraya yazınız