escort izmir


Anasayfa / Bekçi Alımları / 2019 Bekçilik Çıkmış Yazılı Sınav Soruları ve Cevapları

2019 Bekçilik Çıkmış Yazılı Sınav Soruları ve Cevapları

Bekçi Adayları, 2019 yılı içerisinde gerçekleştirilecek yazılı sınav tarihleri henüz açıklanmadı. 2019 Bekçilik Çıkmış Yazılı Sınav Soruları ve Cevapları sınavdan sonra yayınlanacaktır.

2019 Bekçilik Çıkmış Yazılı Sınav Soruları ve Cevapları

2019/1. Dönem Çarşı ve Mahalle Bekçiliği Yazılı Sınavının Soru Kitapçıkları ve Cevap Anahtarları

1. Dönem A Kitapçığı İçin Tıklayınız

1. Dönem B Kitapçığı İçin Tıklayınız

25. Soru İptal Edilmiştir. 

2019/2. Dönem Çarşı ve Mahalle Bekçiliği Yazılı Sınavının Soru Kitapçıkları ve Cevap Anahtarları

2. Dönem A Kitapçığı İçin Tıklayınız

2. Dönem B Kitapçığı İçin Tıklayınız

2019 yılı Bekçilik yazılı sınavda çıkan sorular gelmeye başladı. Sorular geldikçe ekleniyor. Arada güncelleme yapmayı unutmayın.

UYARI: Arkadaşlar buradaki soru ve cevapları sizlerden gelenler tarafından oluşturulmuştur. Soru kökleri daima önemlidir. Yani paylaştığımı sorular kesin doğru anlamına gelmesin. 

1- THY, şehit Eren’in anısına ‘ilk rüya’ uçağına ‘Maçka’ ismi koydu.

2- Dört coğrafi bölgeye komşu olan ilimiz BİLECİK

3- Türkmenistan’ın Başkenti AŞKABAT

4- Çalışma hayatını düzenleyen uluslararası kuruluş ILO

5- Osmanlı Devletinin Rumelide kazandığı ilk toprak parçası ÇİMPE KALESİ 

6- Cumhurbaşkanlığı hükümet sisteminde şu an 16 bakanlık vardır. polisaskeradaylari.com sitesinden alınmıştır.

7- İstiklal Marşı’nın bestecisi Osman Zeki Üngör

8- Safahat eserinin yazarı Mehmet Akif Ersoy 

9- Hangisi Asya da değildir? Libya 

10- 27 Mayıs 2019’da başlatılan Pençe Harekâtı 

11- Kız Kalesi MERSİN 

12- Çin, Ay’da Ektiği Pamuk Tohumlarını Filizlendirmeyi Başardı. polisaskeradaylari.com sitesinden alınmıştır.

13- Hindistan‘ın şehirlerinden biri olan Cochin’de dünyanın ilk güneş enerjisiyle çalışan havalimanı

14- Porsuk sorusu ESKİŞEHİR 

15- Türkiye’nin ilk şehir hologram merkezi Kastamonu

16- G20 26 Eylül 1999 yılında kuruldu. Toplanma tarihi ise 2008‘dir

17- Gordion merkez Ankara Frig Sorusu

18- Hoca Ahmed Yesevi Türbesi, güney Kazakistan’da Türkistan şehrinde bulunur. polisaskeradaylari.com sitesinden alınmıştır.

19- TÜİK Nüfus artış oranı 2018’de binde 14,7

20- Lale devri padişahı III. Ahmet

21- Kış ayında yenen meyve NAR

22- Kaan’ın yaz ayında serinlemek için giydiği şapkanın rengi BEYAZ

23- İkizler ve anne sorusunun cevabı 19 

24- Yayla yüksek yerlerdeki derin akarsu vadileriyle yarılmış yüksekte kalan düz arazi şekline PLATO denir. Cevap kesin değildir.

25- Doğal olmayan turistlik yerlerden değildir – Safranbolu Evleri

26- Masanın altına yatmamız kafamızı ellerimizle korumamız Cevap – DEPREM

27- Yayaların, hayvanların ve araçların karayolu üzerinde hal ve hareketlerine “trafik” denir.

28 – Mustafa Kemal’in ordusunu farklı bir cepheye yönlendirmesi ileri görüşlü olduğunu gösterir. polisaskeradaylari.com sitesinden alınmıştır.

29- 450 kisilik grubun, 3 erli, 5 erli ayrilmasi , matematik sorusunun cevabi 75 – Cevaplar kişiye aittir sadece soruyu hatırlama açısından eklenmiştir. 

30- Sümer sorusunun cevabı ASTRONOMİ

31-Besin Zinciri – Yaprak – Böcek – Balık – Karga

32- Temizlik Teknolojisi, Bulaşık Makinesi 

33- Doğuştan kazanılan rollerden EVLAT

34- Bir kişiye doğrudan temas edilememesi – KİŞİ DOKUNULMAZLIĞI

35- A- B- C- D : 22

36- Planlama

37- Paylaşma

38- Yaya Geçidi

39- İşlem önceliği olan soru 6-(-3) : 9

40- Üslü sayılar sorunun a’nın değeri : 25

41- Rasyonel sayısını cevabı: 1

42- Gitar çalmayan: 60

43- 0.25*10 üzeri 2500000 li sorunun cevabı: 9

44- Beşgen tüm yüzeylerin toplamı: 100

45- Beş öğrencinin yapması gereken soru: 4

46- Müşteri kazanan sektörlerdendir: Rehberlik

47- Sanayi bölgelerinde fazla kalabalıklaşan nüfustur.

48- Çay hazırlama sorusu: Suyun Kaynama Süresini Azaltmak 

49-G20 zirvesi sorusu Endonezya.

50- Boşanma sorusu: Medeni Kanun

51-İnsan vucudunda bulunan en uzun kemiğin adı uyluk kemiğidir.Ya da diğer adıyla femur kemiğidir.Şıklarda KAVAL KEMİĞİ  vardı Cevaplarda var mı bilemiyoruz. En uzun kemik ama odur. 

52- İkileme sorusu: İkileme de virgül kullanılmış o yanlıştır. 

53- Köklü soru: 3 Kök 3

54-Sıcak fırın dokunma

55- Mıknatısların parçalanması: N-S ve N- S

56- Turnusol kağıdı cevabı: 9 Mavi

57- Merkez yönetimi ile olan soru: İL

58- Türk alfabesi ile olan sor: ORHUN KİTABELERİ

59- Sıcaklık derecesi: K dan L ye sıcaklık akışı olur, K azalır L artar 

60- Rönesans dini sonuçlarındandır: KİLİSEYE GÜVEN AZALDI

61- Türkçe – BAĞLAÇ

62- Deprem anında yapılmayacak

63- Sürüngen

64- Tarımda kimyasal ilacı arttırmak

65- 15 Sol 5 Sağ

66- Sanayinin çoğalması

67- Yolları ot basmış

68- Beşeri unsuru fabrika

69- Dürüstlük

70- Sümerler – Katolik

71- Kurala uymadığı için yazım yanlışı: Nehiri

72- Sait Faik Sorusu: Çevreye nasıl derinlemesine yöneldiğini

 

ARKADAŞLAR SORULAR DOĞRU DİYE BİR ŞEY SADECE HATIRLAMANIZ İÇİN OLUŞTURULMUŞTUR.

Bekçilik Yazılı Sınav Soruları ve Sınav Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak?

 

Bekçilik Mobil Uygulamasını Telefonunuza indirerek ve Sosyal Medya üzerinde bizleri takip ederek güncel ilanlardan ve Gelişmelerden ücretsiz haberdar olabilirsiniz.

206 Yorumlar

  1. 450 kisilik grubun, 3 erli, 5 erli ayrilmasi , matematik sorusunun cevabi 50

  2. Safahat mehmet akif ersoy

  3. √98-√27 lı bi soru vardı cevabi nedir ?

  4. Ömer Tarık KIYATSİL

    Mustafa Kemal’in ordusunu farklı bı cepheye yönlendirmesi ileri görüşlü olduğunu gosterir

  5. Silindirin üst köşesi 10 yan tarafı 5 silindirin alanini sormuş 5×10=50 cevap 50

  6. 450,top
    75 oyuncuya 5 erli top 375 yapar
    25 oyuncuya 3 erli top 75 yapar
    Dogru cevap:A şikki

  7. Kesitli sayı sonucu 1 degil 0 idi. İslem de pay kısmında sonuç 0 çıkıyordu yanılmıyorsam payda kısmı 60 da eşitlendiğinde pay kısımları da eşit çıkıyordu ve işlem çıkarma işlemiydi sonucu 0 oluyordu sıfırda bolundugunde sonuç 0 çıkar diye biliyorum

  8. En uzun Kemik Kavaldı.
    Beş öğrencinin yapması gereken soru da 3’tü.2 tane yanlış seçenek vardı.

  9. 1000 küsür Evlât edinen paşa vardı cevap kazım karabekir olacaktı

  10. B kitapcikta insan vicudundaki uzun kemik
    Kaval kemigi

  11. 1/6 sı bilişim tek. 2/5 başka bir kursa giden öğrenciler var 780 tanede kursa katılmayan öğrenci. okulun toplam nufusu kaçtır sorusu cvp ?

  12. İşlem önceliği olan soru -3

  13. 0-7 asit kırmızı 7-14 baz mavi

    2 nasıl mavi oluyor?
    2 asittir ve kırmızıdır cevap 9 baz mavi olmalı

  14. İkileme mırıl mırıl değil

  15. Katlanabilir kivrilabilir devamli birbinedeger falan filan
    Yün carsaf

  16. Turnusol kağıdı sorusu 7 üzeri hepsi mavi olur cevap 9 kırmızı

  17. İsmimi zi optikte yazacakmiydik yoksa hazır var mıydı

  18. İsim optik te işaretli miydi

    • G 20 ZİRVESİNİN oluşma tarihi vardı
      cevap 1999
      G 20 katılan ülkeyi sormuştu
      Endonezya
      cevabı deprem olan bir soru vardı
      doğu cephesinin komutanı kazım karabekir
      Depremden önce yapılması gerekenlerden değildir sorusu vardı cevabı elektrik ataş önlemi için kapatmak vs
      doğal güzelliklerden değildir cevap Safranbolu evleri
      trafiğin tanımı verilmişti cevap trafik

    • Isimler cevap anahtarinda yazılı idi baba adı da vardı oprltikte kodlama yapmaya gerek yoktu.zaten onun icin ayri bi yer yoktu

  19. Mıknatıslı soru NN-SS Olmuyormu arkadaşlar?

  20. Porsuk cayi vardi Eskisehir
    Polatli fligyalilar baskenti gordion olacakti

  21. 6 ssatlik program yapma sorusunun cevabı 75 miydi arkadaşlar

  22. Toplasam 40 tane ancak yaptım kaldım gibi

  23. Burda verilen bazı cevaplar yanlış olmuş. Bence cevap paylasmayin.

  24. bi soru vardi siklar bakir civi yun gibi bisey vardi cevabi bilen varmi

  25. Kazım karabekir sorusu vardi

  26. Vedat aydın aras

    Şu 60 soruda 45 netim var 12 tanesini hatırlamıyorum geçtim gibi ama geçme puanı başvuru çok diye yükseltilebilir

  27. Özbekistanin basketi – taskent

  28. Öğretmen sorusu vardı cevap 3 değilmiydi birisi dışında üç tanesi doğru olması gerekiyor

  29. G20 nin cevabı ne

  30. 60 soruds 34 puan almışım.
    Yokmu devamı?

  31. Yetim çocuklar sorusu : KAZIM KARABEKİR
    TASARRUF SORUSU : UCUZ VE KALİTELİ OLMASI

  32. Spor sorusu :75 Dakika

  33. Matematik
    Bir günde 30 sayfa okuyan diğer günler 25 sayfa okuyan diye bir soru vardı cevap 30x+25 miydi.

    Fen bilgisi
    Besinlerin enerjisi ile ilgili bir soru vardı I,II,IKI yaptım cevabı bilem var mi?

    Fen bilgisi
    1 metre 2 metre 3 metre … 6 metre vardi. Hangisini kaldırmak 1 metre daha diye bir soru vardı. Bunun cevabını bilen var mi?

    Bir de çivi zeytinyağı kumaş bakır tel ve buhar vardı. Soru aralarında boşluk olan titreşimli içeri giren gibi bir soruydu bunun cevabını bilen var mi.

  34. Admin hayirdir insallah. Benim neden yorumumu yayınlamadım. 4 soru sordum

  35. 63. Soru sürüngen hangisiydi ya o 54. Sorudaki çiçeksiz bitkilerle aynı degilmiydi

  36. Yetim cocuklara bakan komutan Kazım karabekiride eklermisiniz sorulara

  37. bence sorunun cevabından emin olan insanlar paylaşım yapsın öteki türlü benim 3 emin olduğum soru yanlış cevaplanmış insanlar yanlış yönlendirilmesin. Arkadaşlar emin olmadığınız soruların cevaplarını paylaşmayın soruyu yarım hatırlayan da paylaşmasın

  38. 3a = 5 se 9a kaçtır sorusunun cevanı nedir?
    Ben 16 yaptım ama emin degilim.

  39. ben de öyle hatırlıyorum kardeşim aynı soru olması lazım, kayısı ağacı yanıltmış olabilir ama kayısı ağacı da çiçeklidir ve cevap ÇİÇEKSİZ olacaktı

  40. yani sürüngen diye bi cvp yoktu

  41. Kitapları toplayıp ihtiyaç sahibi öğrencilere dağıtma diye bir soru vardı yardımseverlik olucaktı

  42. Cevap bakır telidir ne çivisi arkadaşlar maddenin özelliği verilmiş titreşim iletiminde kullanılır diye. Sallama cevapları yazmayın buraya.

  43. UNESCO listesine girmemiştir diye bir soru vardı kuş cenneti olmalıydı

  44. admin sürüngen olan sorunun cevabı o mu yoksa çiçekli bitkiler mi arkadaslar ikitane cevablardan var çünkü

  45. B kitapçığında türkçede ilk 3 soru b miydi arkadaşlar

  46. su buharı değil miydi molekül sorusu vardı

  47. Yayla yüksek yerlerdeki derin akarsu vadileriyle yarılmış yüksekte kalan düz arazi şekline PLATO denir.

    BU YANLIŞTIR. BU sorunun cevabı VADI dir. Plato anlamını öğrenmek isteyenler Google yazsın.

  48. A Kitapçığında Matematik sorularında 5ci soruda bir kişi ilk gün 30 sayfa diğer günler 25’er sayfa okuyor diye bir soru vardı. Bunun cevabı 30x+25 yazdım. Doğru cevabını bilen var mı ?

    Fen bilgisi sorularından besinlerin enerjileriyle ilgili bir soru vardı, I,I,II şıklarda vardı. Ben onu yaptım doğru cevabı bilen var mı ?

    • Arkadaşlar hayat bilgisi sosyal bilgiler cok ama cok kolaydı cevaplara bakmann bi manasi yok ama burda bi kac tane cevap yanlş verilmiştr ornek evlat plato bunlarda yanlşlk var

      • Cevaplar hangisi peki arkadaşlar evlat değilse hangisi plato değilse hangisi

        • Doğuştan gelen yeteneğin evlatla ne alakası var. Futbolcu değil miydi onun cevabı miladerlerim

          • Soru doğuştan sonra olan rol değildir gibi birşeydi..5 şıkta 4 meslek ve evlat seçeneği varken “futbol” cevabı sana mantıklı geliyormu? Futbolculuk doğuştan gelen birseymi? Ya da anne karnında bile evlat olmuyormuyuz?

          • ne gızyon garddaş soru da mı sormayak aminiyüm

    • ,25x+5 olacak

  49. Paragrafın başlığı hangisi olmalıdır sorusunun cevabı planlı yaşam olacakti

  50. Safranbolu şehriydi cevap Safranbolu evleri yazılmamıştı yaniltmacalı bir soruydu 👍🏻

  51. Vadi, akarsuyun içinde aktığı, kaynaktan ağza doğru sürekli inişi bulunan ve birkaç kilometre ya da binlerce km. olabilen coğrafi alandır. Kısaca vadi, iki dağın arasında zamanla oluşan çukurluktur. Vadiler, akarsuların yaptığı aşınmayla yanlamasına, derinlemesine gelişir. Genellikle dağ ya da tepelerle çevrelenirler. ( Bu sorunun cevabı nasıl plato olur arkadaşlar vadinin açıklaması sorunun aynısı işte)

  52. 63. soru cevap çiçeksiz bitkiler olucak

  53. Yetim çocuklara bakan komutan Kazım Karabekir
    En az kuvvetle cismi taşıma sorusu 6m olacak
    Bu iki soru eksik admin bey

  54. 0.25*10= 250 000 000 miydi soru yoksa 2 500 000 000 hangisiydi arkadaşlar

  55. Arkadaslar vadi mi plato mu kesin cevaptan emin olan var mi.

  56. Birleşmiş Milletler Ticaret ve Kalkınma Konferansı
    Cevap: UNCTAD

  57. Grafik Sorusu vardı Psikoloji polisiye filmlerinden izlenme oranına göre grafik verilmişti onu Pasta Grafik üzerinde Oranlarına göre bölünmüş olani secin diyodu A grubu Kitapcik için E şıkkı
    ****************
    A gurubu kitapçık ilk 4 soru C yani C şıkkı çoğunluktaydı.
    ****************
    ||köktürk devletine ait olan= Orhun kitabeleri
    ****************
    Arkadaslar tasa etmeyin hepiniz gectiniz insallah Allahin izni ile.

  58. Grafik Sorusu vardı Psikoloji polisiye filmlerinden izlenme oranına göre grafik verilmişti onu Pasta Grafik üzerinde Oranlarına göre bölünmüş olani secin diyodu A grubu Kitapcik için E şıkkı
    ****************
    A gurubu kitapçık ilk 4 soru C yani C şıkkı çoğunluktaydı.
    ****************
    ||köktürk devletine ait olan= Orhun kitabeleri
    ****************
    Arkadaslar tasa etmeyin hepiniz gectiniz insallah Allahin izni ile.

  59. Türkçede örnekleme benzetme sorusu vardı cevap nedir

  60. Ucuz ve kaliteli ürün almaktır tasarruf istediğini almak tasarruf değildir. Her istediğini almanın neresi tasarruf arkadaşlar

    • Ayrıca aralarında boşluk,hareketli vs olan sorunun cevabıda Su Buharı (Maddenin hallerine bakarsanız google üzerinden anlarsınız sıvı ve katı maddelerde hareket olmaz ve boşluk gaz maddelere oranla yok denecek kadar azdır)

  61. Zeytinyağ çivi su buharı falan olan soru cevabı bakır tel arkadaşlar bakır tel çıkmazsa parkur elemesine Gitmicem okadar eminim

  62. Neden hala yayınlamadılar soruları öğlen oldu.

  63. Sanırsın bizi milletvekili yapacaklar yayınla gitsin çokmu zor

    • Sınav soruları ve cevap anahtarları 16 Temmuz 2019 tarihinde yayınlanacaktır yazıyor herhalde yayınlanacak kardeşim.

  64. Neden verilmedi daha sınav sorularıı 16 temmuz bguün verilmesi gerekiyor illaa sitenize 2 de bir girip cıkmak zorundamıyız biz ne iş bu ya biran once yayınlansın lütfen zor bişe deil

    • Sınav soruları ve cevap anahtarları 16 Temmuz 2019 tarihinde yayınlanacaktır yazıyor herhalde yayınlanacak kardeşim.

  65. Sayın admin size sözümüz yok.Muhattab bulamayınca derdimizi sana yaniyoruz. Ayrıca sınava sadece senin uygulamandan çalıştım bastacisin bil kardeşim.

  66. Zeytinyağı Su buharı sorusunun cevabı bakır tel olamaz Bakır tel katı maddedir ve katı maddeler sadece titreşim hareketi yapar sıvı ve gazlar ise hepsini yani öteleme dönme ve titreşim hareketlerinin hepsini yaparlar Gaz maddenin en düzensiz halidir ayrıca tanecikler arasında en fazla boşluk gaz maddelerde bulunur sorunun cevabı su buharıdır.

  67. Meb in paylaştığı sorular bile farkli buzim sinavla ne alakası var arada çıkan sorular var evet ama çoğu çıkmadı burdakilerin

  68. Sonunda 70 puan alabilmeyi görmek mutluluk verici

  69. B grubunun 32. Sorusu olan hangisi ulkemizin dogal guzelliklerinden degildir sorusu hatali bir sorudur cevap olarak A sikki nemrut harabeleri denmis ama D sikkinda bulunan safranbolu evleri de dogal guzellik degil insan yapimidir.

  70. A kitapçığı 72 soru nasıl b şıkkı olur a olması gerekmiyormu

  71. Arkadaşlar 2019 g20 zirvesine mısır da katılmıştır o soru yanlıştır.

  72. Arkadaşlar Durumlar Nasıl Kaç puan hesapladınız.

    Ben 65 puan hesapladım

    Sizlerde durum nasıl puanları paylaşalım

  73. il il başvuru sayıları belli mi arkadaşlar?

  74. 70 net geldi. spor 100 almamız lazım

  75. safranbolu nemrut harebeleri sorusunun cevabı safranbolu evleri…doğal değildir insan yapımıdır neye mantıken cevabı nemrut harabeleri yapmışlar anlamadım.. bilgisi olan yorulmayabilir mi?

    • soru iptal edildi

    • Baskan soru dogru hangisi dogal yolla olusmustur demiyor dogal guzellik olarak kabul edilmistir insan yapimi olup dogal guzellikler kategorisine girebilir nemrut harabeleri tarihi eser niteligi tasiyor bnde o soruyu yanlis yaptim ama soru iptali olmaz admin gelen yorumlara gore karar aliyor

      • tarihi eser olabilir ama doğal güzellikler arasındadır bu internette ve heryerde mevcut bilgi…her ikiside doğal güzellik o zaman öyle kabul edersek ki öylee o zaman soru yine iptal edilmeli…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir