DOLAR 6,2458
EURO 6,8881
ALTIN 317,6
BIST 105.994
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 12°C
Çok Bulutlu

Bekçilik Yeni Sağlık Yönetmeliği Göz Şartları Neler?

Bekçilik Yeni Sağlık Yönetmeliği Göz Şartları Neler?

Bekçi Adayları, bu yazımızda sizlere Bekçilik Yeni Sağlık Yönetmeliği Göz Şartları Neler?  olduğu hakkında bilgiler vereceğiz.  Bekçi alımlarında artık sağlık yönetmeliği olarak Emniyet Teşkilatı Sağlık yönetmeliği kullanılacaktır.

Bekçilik Yeni Sağlık Yönetmeliği Göz Şartları Neler?

Emniyet teşkilatı bünyesinde aranacak sağlık şartlarını, sağlık kurulu raporu alınmasını ve bu raporlara göre yapılacak işlemlere ilişkin hususları kapsayan “Emniyet Teşkilatı Sağlık Şartları Yönetmeliği” Resmi Gazete’de yayımlandı.

Yönetmelik, emniyet teşkilatının amir ve memur ihtiyacını karşılamak amacıyla kurulan polis eğitim-öğretim kurumlarına alınacak öğrencilerde, teşkilata yapılacak ilk atamalarda, ayrıldıkları öğrencilik veya memurluğa geri dönüşlerde, Emniyet Hizmetleri Sınıfı dışındaki birimlere açıktan ve naklen atamalarda, hastalanma, malullük ve vazife malullüğünde, vazife malulü olarak çalışmaya devam etme durumunda ve hizmet sınıfı değişikliklerinde aranacak sağlık şartlarına ilişkin usul ve esasları belirliyor.

Polis Sağlık Şartları Soru – Cevap Şeklinde İncelemek İçin Tıklayın 

Bekçi Sağlık Şartları Soru – Cevap Şeklinde İncelemek İçin Tıklayın 

Bekçilik Yeni Sağlık Yönetmeliği Göz Şartları

Göz muayesinde kesinlikle lens kullanılmayacaktır.

Renk körlüğü kabul edilmiyor. Renk körlüğü elenme sebebidir.

Göz dereceleri myioplarda en fazla sağ 2 sol 2 olmak zorundadır.

Hipermetroplarda her bir göz en fazla 1’i, iki göz toplam en fazla 2’yi geçemez.

Düzeltmeden sonra her iki gözün görme güçleri toplamı en az 20’de 16 olmak zorundadır.

Düzeltmeden sonra gözlerden birinin görme gücü en az 10’da 7 olabilir, ancak bu durumda diğer gözün görme gücü düzeltmeden sonra 10’da 10 (tam) olmak zorundadır.

Şaşılık engeldir.

Göz kapağı düşüklüğü engeldir.

Göz kaslarında ve sinirlerinde fonksiyon kaybı engeldir.

Nistagmus(göz titremesi) engeldir.

Üveit(göz içi iltihabı) öğrenciliğe engeldir.

UYARI: Yukarıda verilen bilgi Emniyet Teşkilatı Sağlık Yönetmeliğinden alınmıştır. Bu alanda daha fazla bilgi ve tıbbı bilgiyi bu alandaki doktora muayene olarak alabilirsiniz. Yönetmeliği aşağıdan indirebilirsiniz. 

Emniyet Teşkilatı Sağlık Yönetmeliği İçin Tıklayın

 

Bekçilik Mobil Uygulamasını Telefonunuza indirerek ve Sosyal Medya üzerinde bizleri takip ederek güncel ilanlardan ve Gelişmelerden ücretsiz haberdar olabilirsiniz.

YORUMLAR
  1. muhammet dedi ki:

    makine ölçümünde 1,50 ye 1,00 hipermetrop ama doktor başka makineye sokup uzakta çıkan yazıları sorarak yanıt verdiğimde gözlüğümü 0,75 e 0,50 olarak verdi bu durumda göz testinten geçme şansım nedir ?

    1. Admin dedi ki:

      Her türlü geçersin çünkü sag 2 sol 2 en fazla zaten

      1. İzzet dedi ki:

        Benim ön lisans diplomam okulda öğrenci kartım kaybolduğu için alamadıydım e devletten mezun olduna dair kağıt çıkarsam olurmu

        1. Admin dedi ki:

          E devlet belgeleri kabul ediliyor genellikle

        2. Onur dedi ki:

          Gözlük kullanıyorum sıkıntı olurmu?

          1. Admin dedi ki:

            hayır göz derecesini sağlıyorsan sorun olmaz

      2. Feyyaz dedi ki:

        Hiper metrop için sağ en fazla 1 sol en fazla 1 değiş mi hocam

        1. Admin dedi ki:

          Sağlık şartları en güncel hali yukarıdaki gibibidir

    2. ENESSS dedi ki:

      2009 yılında sağ gözümden ameliyat oldum merceğimi değiştirdiler ama şimdi bir sıkıntı yok 0 75 sağ sol normal sorun yaşarmıyım acaba

      1. Admin dedi ki:

        Göz sağlık şartı yukarıdaki gibidir yönetmelikte bu maddeler var

  2. Adem dedi ki:

    Göz tembelliğinde oran nedir ve kaşınıyor mu? Yöneltmelikte bulamadım

    1. Admin dedi ki:

      Emniyet Teşkilatı yönetmeliği sitemizde var göz maddesinde hepsi var kardeşim.

    2. Ramay dedi ki:

      Bana sağ 0.7 sol Tam hipermetrop göz tembelliği yazmış engel mi

    3. Tolga can dedi ki:

      Hocam sizin goz tembelligiyle ilgili yorumunuz vardi nasi oldu gectiniz mi sağlıgı?

  3. Ertan dedi ki:

    Bugun saglik muaynesine gittim sol gozumle alakali gozukle saglam raporu aldim sorun olurmu

    1. Admin dedi ki:

      Sorun olacağını sanmıyorum derecesi 2 geçmediği sürece sorun olmaz.

  4. Seda dedi ki:

    Boyum 162 engel mi

    1. Admin dedi ki:

      162 sınır ancak sorun olabilir Bayan alımı yapılmadı bekçilikte

    2. Ismail tas dedi ki:

      Iyi gunler benim sol gözümde atsikmat var ve 175 sag gözümde her hangi bisorun yok bu elenme sebebimidir
      Simdideb tesekurler

      1. Admin dedi ki:

        göz derecesi yukarıdaki gibidir detaylı bilgi için emniyet teşkilatı sağlık yönetmeliğini incelemeniz egrekiyor

  5. Mert dedi ki:

    Ameliyat oldum göz içi lensi takıldı engel durum teşkil eder mi?

    1. Admin dedi ki:

      Lens sorun oluyor kardeşim

  6. Uğur dedi ki:

    Ben bekçilik sağlık raporunda sağ göz 1.25 sol göz 1.25 astigmat çıktı..bir problem.olur bu konuda bilgi verir misiniz

    1. Serkan dedi ki:

      Merhaba aynı durum bende dr var sağ 1.25 sol1.25 astigmat geçebildiniz mi

  7. Halil dedi ki:

    Merhaba admin ben 2014 yilinda kasik fitigi ameliyati oldum suan hicbir rahatsizlik teskil etmiyor girdigim saglik bolumlerindede normal yazildi kurul bunu sıkıntı yapar mi bekcilige engel olur mu Tesekkurler.

    1. Admin dedi ki:

      Tüm bölümler sağlam yazdi ise herhangi bir not düşülmediyse sorun olmaz.

  8. Yusuf dedi ki:

    Renk körlüğü için lazerle çizdirilse sorun olur mu

  9. GÖZDE dedi ki:

    Sözlümün sağlık kontrollerinde sadece gözün birinde 2.25 çıktı. göz doktoru ret verdi. başka bir sıkıntı olmadı. Bekçiliğe engel mi?

    1. Admin dedi ki:

      Engel kardeşim olamaz. Sağ 2 Sol 2 en fazla oalcak.

  10. ahmet dedi ki:

    2 göz derecelerinde astigmat toplam 4ü geçmeyecek peki bir sorum olacak bende hem miyop hem astigmat var ? miyop ve astigmat dereceleri ayrı ayrı mi değerlendiriliyor ?

    1. Admin dedi ki:

      Kardşeim yukarıda verilen madde yönetmelikte bulunan maddedir.

  11. tumtum dedi ki:

    bizde de astigmat çıktı. verilen değerlerin üzerinde. sonrasında itiraz ettik ve gözlerini çizdirdik. itiraz olumlu döndü ve geri çağırdılar. tekrar ölçüm yaptılar. bekçi olabilir yazıp parantez içine de lazer ameliyat olduğunu not düştüler. şimdi bu karar Ankara’ya gidecek? Ankara’nın lazer operasyona karşı tutumu nedir? eğer olumsuz dönerler ise neden itiraza olumlu dönüp geri çağırırlar?

    1. Admin dedi ki:

      Lazer tedavisi kabul ediliyor sorun olacağını sanmıyorum

      1. kinoya dedi ki:

        evet karar olunlu döndü. yaklaşık 1 yıldır da bekçi. peki asalet tasdiki yapılacağı sırada yani birkaç ay sonra bu operasyon geçirmiş kişiler yeniden sağlık raporu almak durumunda mı? yani yeniden göz numaraları ölçülecek mi?

        1. Admin dedi ki:

          Hayır alınmıyor

          1. AhmetCerit dedi ki:

            Gözün biri 1.00 diğeri 1.25 cıktı sağlık kontrolünde sıkıntı çıkar mı admin yani yönetmelik değişmedi değil mi hala göz dereceleri her göz için ayrı ayrı 2 olması gerekiyor

          2. Admin dedi ki:

            Sorun çıkmaz

      2. Mehdi dedi ki:

        Admin benim sol gözde göz tembelliği var engel olur mu tedavi olunuyor mu? Olunursa geçilir mi?teşekkürler şimdiden herkese cvp vermişsin sağol.

        1. Admin dedi ki:

          Kardeşim onun derecesi var inceleme sonucu belli olur

    2. Tuğrul dedi ki:

      Peki olabildinmi bekçi

  12. muazzem dedi ki:

    mrb bnm sol göz yüzde 30 görüyor engelmi b durum ??

    1. Admin dedi ki:

      Detaylı bilgi için emniyet teşkilatı sağlık yönetmeliğini incelenmeniz gerekli

  13. Murat akın dedi ki:

    Bende sol göz astigmat 3 sağ göz 1 ne olur bi engelmi

    1. Admin dedi ki:

      Sağ 2 sol 2 olacak en fazla

  14. Mustafa dedi ki:

    merhaba benim göz derecem sağ 1.25 miyop sol +0.50-2.50 astigmag var bu engelmidir ona göre sınav ücreti yatırıcam acil cevap bekliyorum sizden teşekkür ederim şimdiden

    1. Admin dedi ki:

      Sağ 2 sol 2 toplamda olacak

      1. Mustafa dedi ki:

        yani toplamda mı dört olucak yoksa benim biri 2.50 elenme sebebimi

  15. cengiz dedi ki:

    doğuştan katarkt var ama görmeyeengl teşkil etmez pomem olur yazdı … bir sorun olur mu

  16. cengiz dedi ki:

    doğumsal katarkt var ama görmeye engel teşkil etmez pomem olur yazdı …. sorun olur mu

  17. nuh dedi ki:

    merhaba admin benim göz kapağım doğustan düşük ama görmemde bir sebeb yok sorun olurmu

    1. Admin dedi ki:

      Sağlık yönetmeliğine bakıp doktora göstermen lazım

  18. hakan dedi ki:

    merhaba iyi günler katarakt ameliyatı olacağım bekçi olmama engel olurmu

    1. Admin dedi ki:

      Sağlık yönetmeliğini incelemenizi öneririm

  19. Şeref dedi ki:

    Sol göz 0.9 görüyor sağ göz 0.7 askerden kalma şaşılık ameliyatı var göz tembelliği yok. Ve şuan gözler de. Kayma yani şaşılık yok. Engel bir durum var mı bekçilik için çünkü özel harekat seçmelerine girmiştim ama yedekte kaldım boy 170 kilo 74 le 77 arası

    1. Admin dedi ki:

      PÖH ‘te sorun olmadıysa bekçilikte de sorun olmaz aynı sağlık şartları geverli

      1. Şeref dedi ki:

        Ya çok bekledim gene pöh alını ılur diye ama bu göz dereceleri biraz sıkıntılı olmuştu benim için biraz admin polis ama ne olursa olsun bu vatana hizmet için herkes meslek diyor ama bu bir yaşayış biçimidir o yüzden umudum var olurum ve bir sorumda tain filan olunuyor mu bu bekçilikte

  20. Polat dedi ki:

    Gozluk var ama kullanmiyorum basvuruda fotoyu gozluklumu vermem gerek ve gozlukluksuz verirsek muayene gözlük taksam problem olurmu tesekkurler

    1. Admin dedi ki:

      Ön muayenede detaylı inceleme yok göz derecen yüksek değilse sorun olmaz

  21. Hasan dedi ki:

    Ömürlük göz içi lens yani göze konulan akıllı lens normal kontak lens gibi değil bir ömür gözün içine yerleştiriliyor bekçiliğe engelmidir

    1. Admin dedi ki:

      Lens engel oluyor. Detaylı bilgi göz şartları maddesinden bakabilirsiniz.

  22. HAKAN dedi ki:

    Renk körlüğü polislik veya askerlik bekçilik olamaz diyorlar doğrumudur lazerle. çizdirsek. sıkıntı olur mu. tesekurler

    1. Admin dedi ki:

      Renk körlüğü lazer tedavisi ile geçmiyor kardeşim renk körlüğü engel

  23. Beytullah dedi ki:

    Merhaba! Sinavim olumlu sonuclanmasini bekliyorum buyuk ihtimal oyle olucak eger kismet olursa saglik heyetine kalirsam benim gozler astikmat 2’50 ustu cizdirsem bi sikinti olurmu yasarmiyim sorun ?

    1. Admin dedi ki:

      Sorun olmaz kardeşim

  24. ömer dedi ki:

    merhaba hocam yeni yönetmeliğe göre göz çizdiren kişilerin alınmayacağını söyleniyor. öyle bir durum var mı? göz ameliyatı imkanı varken neden böyle birşey söyleniyor ki?

    1. Admin dedi ki:

      Yeni yönetmelikte göz tedavisi kabul ediliyor

  25. umut dedi ki:

    merhaba,

    bende hipermetrop var 2.75 ama gözlüksüz de sıkıntı yok dedi doktor devlet hastanesinede gititm özelede devlet 1.25 derece gözlük verdi ama dvamlı takma sadece uzun süre bilgisayar yada kitap okursan tak dedi gittigim özel hastanede 1 derecede yeterli sana dedi göz muayenemde sıkıntı yok gözlüğünü kitap okurken tak devamlı kullanma dedi bu bekçilikde sıkıntı olurmu??? cevap verirseniz sevinirim.
    ,

    1. Admin dedi ki:

      Kardeşim göz dereceleri yukarıda verilen gibidir.

  26. Mehmet dedi ki:

    Sol gözümde katarakt var sağ sağlam engel oluyor mu bu

    1. Admin dedi ki:

      Göz şartları yukarıda verildiği gibi kardeşim

  27. Murat dedi ki:

    Sınavı kazandim gözlük le 3.50.gozluksuz 5 engelmi.suan lazer olsam sıkıntı olur mu? Teşekkürler

    1. Admin dedi ki:

      Kardesim sağ 2 sol 2 en fazla toplamda 4 olması gerekir elenirsin çok fazla

      1. Ahmet dedi ki:

        Merhaba göz raporuna miyop yazılldı sağlam yazılmadı bu neyi teşkil ediyor gözden gecememişmi oluyorum

        1. Admin dedi ki:

          Sağ 2 sol 2 dereceden fazla ise sorun olur

          1. Cansever dedi ki:

            Selam aleykum admin benim gozlerimin derecesi yukse olurda mulakat sonucum olumlu gelirse saglik raporu alana kadar gozlerimi cizdirme zamanim olurmu

          2. Admin dedi ki:

            Kardeşim o konuda bir şey demek zor akademi sonucu açıklayıp yarında gelin diyebilir yani paemde öyle yaptı

  28. Mustafa dedi ki:

    Şef.2.25 sol 0.75yazıl soru olurmu

    1. Admin dedi ki:

      Sağ 2 Sol 2 en fazla kabul ediliyor kardeşim

  29. Mustafa dedi ki:

    Sol goz0.75 saf 2.25 nasıl olur acaba

    1. Admin dedi ki:

      Sağ 2 Sol 2 en fazla kabul ediliyor

  30. İsmail Hakkı YEŞİLDERELİ dedi ki:

    Benim sağ ve sol Gözde de -1.25 astigmat çıktı sorun olurmu

    1. Admin dedi ki:

      Sağ 2 Sol 2 olana kadar sorun yok kardşeim

  31. Mustaga dedi ki:

    Gözümde doğuştan kayma var dedi doktor 20 derece dedi gözlerimde sağ göz tam sol göz tam olarak yazdı ama direk sağlam die yazmadı red de yazmadı gözlerim de görülür her hangi bi kayma gözükmüyor aşlında kurula sunulacak acaba geçebilir miyim kuruldan

    1. Admin dedi ki:

      Kardeşim göz bölümünde yazılanlar tıbbı terim olduğundan tam bilgi vermek imkansız olumsuz yazmadıysa sorun olacağını sanmıyorum

  32. Hasan dedi ki:

    Admin göz tembelliği elenme sebebi midir? Şimdiden teşekkür ederim.

    1. Admin dedi ki:

      Kardeşim onun derecesi var incelemeye göre belli oluyor

  33. Fer dedi ki:

    Sağ ve sol 2 miyop yazdı doktor.tam sınir oldugu icin sorun yapabilirler mi? Doktor da sinir olmasi nedeniyle sorun yapabileceklerini soylemişti…anlamadığim sinirdakilerde mi kabul edilmiyor?

    1. Admin dedi ki:

      O konuda bir şey diyemiyprum ama sorun olmaz

  34. Astimat dedi ki:

    Admin sana zahmet yardımcı olursan çok sevinirim
    Goz doktoru silah kulanamaz yazdı imza kaşe vurdu.gozde astimat varmış hemen ardından gidip çizdirdim şuan dereceler 0.50 1.75 oldu o rapora saglam yazıp ikinci müdahale edebilir mi lütfen yardımcı olun

    1. Admin dedi ki:

      İlk yazdığının üstünde oynaması zor ama dava ile tekrar hakkını arayabilirsin

  35. Okan dedi ki:

    Göz muayenesine girdim SAĞ:10/10 SOL:10/10 gözlükle sağlam sonucunu aldım bu ne anlama geliyor

  36. Ahmet dedi ki:

    Merhabalar sol 0,25 – sağ 2.00
    Raporda sonuç kısmına astigmatizma yazıldı
    Heyetten geçermiyim lütfen bilgi

    1. Admin dedi ki:

      Geçeceğini düşünüyorum sınırda çünkü

  37. Ahmet dedi ki:

    Merhabalar size bir durum danışacağım rahatsız ediyorum kusura bakmayın
    Ben bekçi mülakatına girdim
    Göz raporumda sol göz deresi:0 (10/10)sağ göz derecesi:2.00 (10/8) çıktı
    Yönetmelikle ise
    Sağ 2 ve sol 2 dereceden fazla olmaması gerekli ibaresi var ve göz doktoru heyet raporundaki sayfaya sonuç olarak astigmatizma yazdı
    Sizden ricam bilginiz varsa sonuç tahmini yürütebilirmisiniz

    1. Admin dedi ki:

      Sorun olacağını sanmıyorum kardeşim sınır zaten dediğin gibi iki tarafta 2 sınırı var

  38. İbrahim dedi ki:

    Sağ göz madde B2 ye uymaktadır şüpheli ile olamaz doktor bunubana yazdı açıklar mısınitiraz dilekçemizi yazıp gözü çizdir Sem olumlu bir rapor alır mıyım

    1. Admin dedi ki:

      Kardeşim A bendi hariç diğer bendler elenme sebebi sayılıyor doktor bu konuda bir açıklama yapmıştır

  39. Özer dedi ki:

    Merhaba! Arkadaşlar sağ 0.75 5’ sol 0.50 1.75’ yazmış sonuç bölümünde miyopi +astigmat yazmış bu dereceler ne anlama geliyo arkadaşlar bana bir sorun yaratır mı

    1. Admin dedi ki:

      Kardşeim toplamda sağ 2 sol 2 olarak kabul ediliyor

      1. Özer dedi ki:

        Bu sonuçlar olumsuz mu oluyor yani

  40. Muzaffer dedi ki:

    Admin merhaba sağ 050 sol 1,75 gözlükle salam yaz di bir sorun olurmu yardımcı olursan sevinirim

    1. Admin dedi ki:

      Sağlam yazdıysa sorun yok kardeşim

  41. Neşet dedi ki:

    Sağ .50 sol .50 her iki tarafta 9/10 yazıyor gözlükle sağlam yazdı doktor bekçilik için sonuç ne olur admin

    1. Admin dedi ki:

      Sağlam yazdıysa sorun yok kardeşim

      1. Neset dedi ki:

        Şimdi benim göz raporunda sol -50 sağ -50 olarak yazdı sonuç bölümüne gözlükle sağlam yazdı şimdi yeni sağlık yönetmenliğine göre sağ (2) sol (2) olması lazım diyorsunuz benimki kaça denk geliyor benim kafamı karıştıran -50 sol -50 sağ olarak yazdı gözlükle sağlam yazdı bide bana net bir bilgi verirseniz çok sevinirim admin

  42. Neset dedi ki:

    Şimdi benim göz raporunda sol -50 sağ -50 olarak yazdı sonuç bölümüne gözlükle sağlam yazdı şimdi yeni sağlık yönetmenliğine göre sağ (2) sol (2) olması lazım diyorsunuz benimki kaça denk geliyor benim kafamı karıştıran -50 sol -50 sağ olarak yazdı gözlükle sağlam yazdı bide bana net bir bilgi verirseniz çok sevinirim admin(-) ler benim kafamı karıştıran

  43. Emre dedi ki:

    Admin raporda sag 0.75 sag 0.50 astigmat ve miyop yaziyo saglam yazmasi gerekiyomu yoksa gecerlimi

    1. Admin dedi ki:

      Geçersin kardeşim

  44. Leon dedi ki:

    Benim sol gözde 1 derece miyop 0.75 astigmat var sağ gözümde 0.75 miyop 1.25 astigmat var sıkıntı olur mu ? Ayrıca hesaplanırken astigmat + miyopmu bir gözde 2 dereceyi geçmeyecek mi deniyor ? Yoksa ayrı ayrı mı ? Yukarda baktım göremedim anlatır mısınız rica etsem

    1. Admin dedi ki:

      İkisi toplamda kardeşim 2 geçmeyecek

  45. Neşet dedi ki:

    Admin ben yanlış yazmışım yukarda ilk yazdığımda yeni fark ettim bekçilik için bugün sağlık raporuna gittim göz sağlığında sağ gözüm 0.50 sol gözüm 0.50 yazdı diskromatopsi yok yaz görme kısmına ise sağ 10 da/9 sol 10 da /9 yazdı ve sonrasında uyarı diyerek rapor üzerinde gözlükle sağlam yazarak kaşesini vurdu nedir acaba sonuç admin net bir açıklama yaparsanız çok sevinirim sıkıntıdan patlamak üzereyim sonuç olarak yeni emniyetin sağlık şartlarına göre gecmekteyim ama bide sizden açıklama almak istiyorum rahatlamak için net bir kesin açıklamaya çok ihtiyacım var şuan

  46. Muzaffer dedi ki:

    Admin merhaba sağ 0.50 ila 1 sol _1x 1.75 ila.1 gözlük ile salam yazmış bir sorun olurmu yardımcı olursanız sevinirim

  47. mustafa dedi ki:

    admin göz sag tam (-50) sol (-125×150) mıyop astıgmat yazdı doktor heyetten geçermi ?

    1. Admin dedi ki:

      Toplamda sağ 2 sol 2 geçmeyecek kardesum

  48. Ahmet dedi ki:

    Admin bi yardim etsen bnm gozum sag 2 solda 185 yazdi elenirmiyim

    1. Admin dedi ki:

      Sınırda oldğundan bir şey olacağını düşünmüyorum sağlam yazdı ise bir şey olmaz

  49. NasUh dedi ki:

    Hocam benim sol gözümde keratokonus amilyatı var fakat gözüm düzeldi derece 1.50 1.20 biri sağlık raporundan geçer mi ?

    1. Admin dedi ki:

      kardeşim detaylı bilgi için Emniyet Teşkilatı Sağlık Yönetmeliğini inceleyiniz Göz derecesi sağ 2 sol 2 en fazla kabul ediliyor

      1. Nasuh dedi ki:

        Okudum derece iyi kurtarıyor ama keratakonus amilgatlısı olamaz diye yazıyo ?

        1. Ismail dedi ki:

          Kaŕdesim Bende karetakonus ameliyati oldum sağ bulanik sol sağlam hastalık durduruldu. Engel olurmu bi yardımcı olsanız.

  50. İbrahim dedi ki:

    Slm admin .sana bi kaç sorum var yardımcı olurmusun.
    İlk aldığım raporda göz derecelerim 3.00 sağ 025 sol göz. Bu haliyle şüphesiyle olamaz kararı çıktı. İtiraz dilekçesi yazdım cevap geldi başka bi hasteneye sevkim geldi hakem hastanesine gitim.ve orda göz derecelerim sağ 1.65 sol 025 çıktı ve heyet olur karaŕı verdi .daha sonra rapor ankaraya gitti ve iki hastanenin bulgulari birbirleriyle farklı olduğundan tekrar ankaraya sevkim geldi ve ankarada aldığım rapor olumsuz olduğunu söyledi admin ben yeni bir itiraz dilekçesi yazsam gözümü çıldırıp yeni rapor alıcak diye dilekçem kabul olurmu.

  51. Gökhan dedi ki:

    Kısmi renk körlüğü engelmi bekçiliği

    1. Admin dedi ki:

      Renk körlüğü engel kardesim renk körlüğü testinde kalıyorsan elenme sebebj

  52. Arif dedi ki:

    Astigmaatt 2 tek göz bekciliğe engelmi admin

    1. Admin dedi ki:

      Göz derecesi yukarıdaki gibidir

  53. Enes dedi ki:

    Merhaba. Sol 3 sağ 1 göz tembelliği toplamda 4 . problem olurmu acaba . gözlük kullanıyorum .

    1. Admin dedi ki:

      Sağ 2 Sol 2 En fazla kabul ediliyor

  54. Murat dedi ki:

    Benim Sol göz 2 derece miyop sağ göz sağlam 0 bekçiliğe Engel olurmu …

    1. Admin dedi ki:

      Sınırda sorun olacağını sanmıyorum ama belli olmaz

  55. taner dedi ki:

    merhaba benim sol göz-0.25e 1.25 sağ göz 1.50 miyop astigmad problem olurmu

    1. Admin dedi ki:

      Sağ 2 sol 2 toplamda 4 olacak kardeşim

  56. Burakkkk dedi ki:

    Sol.4 sağ 3 gözüm olurmu

    1. Admin dedi ki:

      Sağ 2 Sol 2 en fazla kardeşim

  57. Mesut dedi ki:

    Sağ gözümde kayma var engel olur mu

    1. Admin dedi ki:

      Genel muayene incelemesinde belli olur kardeşim

    2. Samet dedi ki:

      Kardesim kayma engel oldumu

  58. Nevzat dedi ki:

    Hipermetrop sol0.0 sag 2.00 gecermiyim bi yardimci ol kardesim

    1. Admin dedi ki:

      Derece sınırda kardeşim bir şey demek zor

  59. Yunus Emre dedi ki:

    Sol göz 1.75 sağ göz 2.00 astigmati engel olur mu bana

    1. Admin dedi ki:

      Göz şartı yukarıdaki gibi sağlık yönetmeliğinde açıklanmıştır sağ 2 sol 2 en fazla olarka kabul ediliyor

  60. İbrahim dedi ki:

    -2.50 – 2.50 kalıyor muyum

    1. Admin dedi ki:

      Evet kardeşim

      1. ENES dedi ki:

        2009 yılında sağ gözümden ameliyat oldum merceğimi değiştirdiler ama şimdi bir sıkıntı yok 0 75 sağ sol normal sorun yaşarmıyım acaba

  61. Turan dedi ki:

    Sol gözüm 1,75 sağ gözüm 1,25 askerlik den sonra bekçilik yapmayı düşünüyorum sorun olur mu

    1. Admin dedi ki:

      Sorun olmaz

  62. Ümit dedi ki:

    Selam hocam benim de sağ ve sol gözler (-1.50 ) çıktı engel olurmu

    1. Admin dedi ki:

      Sorun olmaz kardeşim

  63. Oguz dedi ki:

    Ön sağlikta ve genel sağlikta, göz derecelerimiz makine ilemi ölçülüyor yoksa göz doktorunun duvarinda asili olan harfleri okutup ona göremi karar veriliyor. Ön sağlik ve genel sağlik olarak aciklarsaniz sevinirim teşekkur ederim

    1. Admin dedi ki:

      Ön sağlıkta bakılmıyor genel sağlıkta ayrıntılı inceleme oluyor

  64. Gorkem dedi ki:

    Bende keretakonus var ama normalde gozum sol 1 sag 0.25 keretakonus dan dolayi (korneamin basi yerleri sivri) sag gozumu kapattigimda solla puslu goruyorum . Ama normalde sag gozum iyi oldugundan Allaha sukur gozluk vermiyor doktor . Engel dir dimi?

    1. Admin dedi ki:

      Kardeşim sağlık yönetmeliğini incelemeni öneririm

  65. Samed dedi ki:

    Gözlük takmak engel mi

    1. Admin dedi ki:

      Sağ 2 sol 2 enfazla kabil

  66. Tarık arlı dedi ki:

    Bende renk körlügü var lens takılıyormuş lens taktırırsam kabul ederler mi sorun olur mu

    1. Admin dedi ki:

      Hayır kabul edilmiyor

  67. Yusuf dedi ki:

    Beni gözlerim 2.75 sağ 2.75 sol astigmat miyop var gözler numara yüksek ama gözlük kullanıyorum gözlükle Bi problem olur mu?

    1. Admin dedi ki:

      Sağ 2 sol 2 olacak kardesim

  68. tuğrul dedi ki:

    selam hipermetrop her iki gözde +0.50 astigmat her iki gözde -2,00 tam sınırda sorun olurmu admin

    1. Admin dedi ki:

      Kardeşim tam sınır ise sorun olabilir

  69. Serdar dedi ki:

    Merhaba bende keratakonus var sağ gözüm %60 görüyor bu bekçiliğe engel olur mu

    1. Admin dedi ki:

      Ön sağlık incelemesinde belli olur kardeşim

  70. Abdullah dedi ki:

    Merhabalar benim sağ 6,50 sol 6,50 askerde bir sıkıntı yaşamadım uzağı göremiyorum gözlük kullanıyorum bu numaralar engel olur mu boşuna para yatırmayalım yada nasıl bir yol izleyeyim.

    1. Admin dedi ki:

      Kardeşim sağ 2 sol 2 en fazla kabul ediliyor

  71. Tuğrul dedi ki:

    S.a admin Amilyat olsak sorun yaşarmıyız gözden çizdirdipimde numaralar inecek çünkü

    1. Admin dedi ki:

      Ameliyat kabul ediliyor sorun olmaz

  72. Murat dedi ki:

    İyi günler benim sol göz kapağında doğuştan düşük ama pek belli olmuyor ve görmem ile ilgilide bir sorun yok bekçilik ile ilgili bir sorun olur mu

    1. Admin dedi ki:

      Ön sağlık aşamasında inceleme ile belli olur kardeşim

  73. Faris dedi ki:

    İyi günler benim sol göz kapağim düşük fakat görmem ile ilgili bir sorun yaratmiyor ve pek fazla belli olmuyor bu bekçi olmam ile ilgili sorun yaratır mi

    1. Admin dedi ki:

      Ön sağlık aşamasında inceleme ile belli olur kardeşim

  74. mustafa dedi ki:

    Renk körüyüm. Fakat gözlük takınca sıkıntı kalmıyor. Gözlükle kabul ediyorlar mı ?

    1. Admin dedi ki:

      Renk körlüğü testi yapılıyor elenme sebebi

  75. Serhat dedi ki:

    Mrb admin benim sağ göz 2 sol göz 2.25 yani sınırda renk körlüğü yok bu şekilde on sağlık taramasını geçer mıyım genel sağlığa kalırsam cizdirmeyi düşünüyorum

  76. Ozan dedi ki:

    Astigmazit engel mi admin ?

    1. Admin dedi ki:

      Yukarıdaki şartlar geçerlidir.

  77. Kazım dedi ki:

    Kolay gelsin gözümde şaşılık var ön sağlıktan kalırmıyım?

    1. Admin dedi ki:

      Ön sağlık aşamasında doktor muayenesi ile belli olur

  78. Karan dedi ki:

    Merhaba
    Bekcilikte bir aday memuriyet süresi var. Peki bu aday memurlar asile geçerken yeniden saglik muayenesinden geçiyor mu? Yanı lazerle göz ameliyatı olan biri tekrar asile geçerken muayene olmak zorunda mı.

    1. Admin dedi ki:

      Hayır geçilmiyor

  79. Halil dedi ki:

    Selamınaleyküm benim göz derecem sağ 2.50 sol 2.25 astiğmat var ön sağlığı geçtikten sonra detaylı sağlık raporu mülakattan sonra mı isteniyor öncemi ve o aşamada doktor insiyatif kullanıp çizdirmek için zaman verir mi cevaplarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler

    1. Admin dedi ki:

      Kardeşim kesin çizdir kazanırsan elenirsin sağ 2 sol 2 en fazla olacak izin vermiyorlar

  80. serkan dedi ki:

    lazerle gözlerimi çizdirdim ve karar olumlu döndü bekçi oldum. yaklaşık 1 yıldır da görevimi yapıyorum. ama asaletimiz henüz tasdik olmadı. bu asalet tasdiki öncesinde de gözlerimizi yeniden ölçecekler mi? yani yeniden sağlık raporu almamız gerekecek mi lazer olanlar olarak?

    1. Admin dedi ki:

      Davalı döndüysen ölçülür yoksa olmaz

  81. Enes dedi ki:

    Merhaba benim sağ gözüm 6 numara katarakt ameliyatı olmușdum mercek yerlestirildi șuan görme derecesi 3 ama sol gözüm 0’numara problem olabilirmi yardımcı olabilirmisinz

    1. Admin dedi ki:

      Göz sağlık şartı yukarıdaki gibidir ayrıca aramaya katarakt yazmanı yeterlidir

  82. Hasan dedi ki:

    Merhaba Benim sol 1.25 ve sağ 1.50 olmak uzere miyop var. Yanı sira astigmatta var. Bu sol 2, sağ 2 olayinda miyop ve astgmat toplamimi baz aliniyor. Yonetmeligide okudum ama net bisey anlamadim. Yardimci olurmusunuz.

  83. Cem dedi ki:

    Admin merhaba, şimdi sol göz 2.25 miyop sağ göz ise 0.75 miyop. Şimdi ben lazerle ameliyat olup bunu duzelttirebiliyorum. Yaziliyi geçtim. Parkur ve sözlü mülakat sonrasında mi oluyor sağlık heyet raporu? Ona göre sözlüğü geçersem lazer amilayati olacağım.

    1. Admin dedi ki:

      genel sağlık kazandıktan sonra oluyor kardeşim

  84. Baykara dedi ki:

    Katarak direk elenmem sebebi mi. Ameliyat olsam sorun olur mu acaba

    1. Admin dedi ki:

      Arama kısmına yaz kardeşim katarak diye makale ve sağlık yönetmeliği direk gelir

  85. Ayetullah dedi ki:

    Merhaba acil bi dönüş verirseniz çok mutlu olurum ben devlet hastanelerinde göz lazer tedavisi olucam siteme kaydım düşücek herhangi bir sorun olur mu bekçilik için

    1. Admin dedi ki:

      göz tedavisi sorun olmuyor

  86. Murat dedi ki:

    İyi akşamlar . Benm de sağ göz sph : 0.25 sol göz 0.50 cyl :1.75 sağ 0.50 sol . Astigmat sağ ve sol toplam kaç olmalı yeni sisteme göre ve ben bu göz oranlarına göre. Geçer miyim .

    1. Admin dedi ki:

      göz derecesi direk olarak verilmiştir göz doktoruna sağlık yönetmeliğini göstermende fayda var

  87. burak dedi ki:

    Gözlerim makine de çok yüksek çıkıyor ama doktor kontrolünde ikiside 1.5 miyop ve astigmat yok dedi doktor. Bu durumda sadece makineye bakarak kalmazsın geçersin dedi doktor. Bu konuda bilgisi olan var mı? makine neden yüksek çıkartır 3.5 falan cıkarıyor bir gözü.

    1. Admin dedi ki:

      Genel sağlıkta detaylı inceleme yapılıyor

  88. İsmail dedi ki:

    Admin merhaba benim sağ gözde astiğmat 1.50 çıktı sol göz 1.00 sph normal yöneltmeliğe göre bekçi olabilirmiyim yoksa elenme olur mu olursa itiraz hakkım olur mu teşekkürler

    1. Admin dedi ki:

      Yönetmelik yukarıdaki gibi kardeşim dereceler yukarıda verilmiştir

  89. gokhan dedi ki:

    kardesım 2 gozde -1 -1 sorun olurmu

  90. Osman dedi ki:

    Bu değişen yönetmelikte. 2 gözün 20 üzerinden en az 16 olması gerekiyor. Diyor tam anlamdım nasıl yani bi açıklık getirirm isiniz bilginiz varsa

    1. Admin dedi ki:

      Ona göz doktoru karar verir kardeşim

  91. KERİM dedi ki:

    HOCAM 1.25 HİPERMETROP VAR BENDE BİR GÖZDE. DOKTOR MUAYENEDE SAĞLAM VERDİ VE DERECELERİ ŞÖYLE YAZDI : SAĞ 1.0 A 50 / SOL 1,0 A 75 BU SONUÇLARLA NE OLUR ?

    1. Admin dedi ki:

      sağlam yazdı ise sorun yoktur

error: Content is protected !!