escort izmir

https://www.thermalid.com/ bedava bonus bedava bonus bahis siteleri casino siteleri deneme bonusu güvenilir bahis siteleri

malatya escort istanbul escort


Anasayfa / Astsubay MYO / 2019 MSÜ Harp Okulları ve Astsubay MYO Yaş Şartı Ne Olacak

2019 MSÜ Harp Okulları ve Astsubay MYO Yaş Şartı Ne Olacak

MSÜ Adayları, bu yazımda sizlere  2019 MSÜ Harp Okulları ve Astsubay MYO Yaş Şartı Ne Olacak hakkında bilgiler vereceğim. 2019 MSÜ Harp Okulları ve Astsubay MYO Yaş Şartı  aşağıdaki gibi olacaktır.

2019 MSÜ Harp Okulları ve Astsubay MYO Yaş Şartı Ne Olacak

2019 MSÜ Harp Okulları ve Astsubay MYO Yaş Şartı

Gün ve aya bakılmaksızın Harp Okulları için en fazla 20 (yirmi) yaşında olmak (01 Ocak 1999 ve sonrası doğumlu), Astsubay Meslek Yüksekokulları için en fazla 21 (yirmibir) yaşında olmak. (01 Ocak 1998 ve sonrası doğumlu) Yaş hesabı, içinde bulunulan yıldan doğum yılı çıkarılarak hesap edilecektir.

Çıkarma işlemi sonucunda elde edilen rakam Harp Okulları için 20, Astsubay Meslek Yüksekokulları için 21 ve daha küçük olmalıdır. Bayan öğrenciler, sadece Harp Okullarına (HO) alınacağından bayan öğrencilerin, en fazla 20 (yirmi) yaşında olmaları (1999 ve sonrası doğumlu) gerekmektedir.

MSÜ Harp Okulları ve Astsubay Alımı Fiziki Yeterlilik Şartları Boy Kilo İçin Tıklayın

Asker Mobil Uygulamasını Telefonunuza indirerek ve Sosyal Medya üzerinde bizleri takip ederek güncel ilanlardan ve Gelişmelerden ücretsiz haberdar olabilirsiniz.

54 Yorumlar

  1. 2016 yılında mezun oldum 2019 da yapilacak olan sinava girebilirmiyim

  2. Yaşim 18 deil başwurabilirmiyim haziranin 30 da 18 e giricem

    • Gün ve aya bakılmaksızın Harp Okulları için en fazla 20 (yirmi) yaşında olmak (01 Ocak
      1999 ve sonrası doğumlu), Astsubay Meslek Yüksekokulları için en fazla 21 (yirmibir) yaşında olmak. (01
      Ocak 1998 ve sonrası doğumlu) Yaş hesabı, içinde bulunulan yıldan doğum yılı çıkarılarak hesap edilecektir.
      Çıkarma işlemi sonucunda elde edilen rakam Harp Okulları için 20, Astsubay Meslek Yüksekokulları için 21
      ve daha küçük olmalıdır. Bayan öğrenciler, sadece Harp Okullarına (HO) alınacağından bayan
      öğrencilerin, en fazla 20 (yirmi) yaşında olmaları (1999 ve sonrası doğumlu) gerekmektedir.

  3. KPSS ŞARTI VARMI BAŞVURU YAPTIM AMA KPSS ŞARTI VARSA NE YAPACAGIMI BİLMİYORUM YARDIMCI OLURMUSUNUZ?

  4. 98 doğumluyum Kamyo için hazırlanıyodum 21e gireli bi hafta olmadı ama sistem 2016 yılı mezunu olduğum için başvuru yapmamı engelledi suçum doğru yılda başlayıp doğru yılda liseyi bitirmek yani böyle saçma bişey görmedim mantığa sığan hiç bi yanı yok bu işin o zaman şu an ki 21 yaş sınırı 1 yıl sınıfta kalanlar için 21 yaşında olup sınava başvuramıyorum ilginç

  5. Lise mezunuyum 96 dogumluyum katılabiliyormuyum acaba

  6. Açık öğretim lise öğrencisiyim bir sınavım kaldi mezun olmaya 18 yaşındayım yine de başvuru yapabiliyormusun

  7. Ben suanda 8. Sınıf öğrencisiyim bu sene lise sınavına gireceğim yani başvurabilir miyim harp okuluna ?

  8. Ben üniversite birinci sınıfım şuan ve MSÜ’ye başvurdum başvuru şartlarında tyt ve ayt ye girilmesi yazıyor ben bu sene tekrar mı tyt ve ayt ye giricem yoksa geçen sene ki mi geçerli olucak

  9. Admin milli savunma üniversitesi sınavına girdikten karakuvvetleri astsubay lıgı tercih ettikten sonra piyade astsubay olarak çıkabiliyormuyuz yani komando

  10. Merhaba 98 aralık doğumluyum hangisi oluyor ? hesaplama işlemini anlamadım ?

    • Kardeşim detaylı bilgi yukarıda verilmiştir mezuniyet ve yaş şartı direk olarak açıklanmıştır

  11. puan bilgisi varmı elinizde yada tahmini puan ne olur ?

  12. 2003 doğumluyum başvurabilir miyim

  13. Lütfen cevaplayın
    Ben acık ögretimde okuyorum bu sene nisanda mezun olucam ama msü için açık. Ögretimden mezun olmak sorun olur mu herhangi bir sorun yaşarmıyım

  14. admın sımdı bu sayısal dıyorya ayt denmı 347 hava harp okulu ıcın mı

    • Kardeşim Harp Okullrı için AYT puanı isteniliyor ama sabit bir puan yok sınava katılacak adaylara göre belirlenecektir

  15. Ben meslek yüksek okul mezunuyum tekrar iki yıllık harp okuluna giriş yapabilirmiyim?

  16. 2001 doğumluyum 19 Kasım sıkıntı oluyor mu?

  17. Mustafa burgac

    Yaş şartı sadece lise son sınıflar ve 20b21 yaşındakiler başvuru yapabiliyor ?

  18. Beyler bayanlar wp grubu varmı bildiğiniz msü pmyo ?

  19. Ben hepatit b taşıyıcı hastasıyım sorun olur mu saglıktan sınava girebilir miyim

  20. Merhaba bugün basvurumu yaptım paramı yatırdım ama 15 Ekim de 18 olucam lisse son sınıfim yaş sorun olsaydı basvurum kabul edilmezdi diye düşündüm paramı da yatırdım sınava girebilicem değil mi 7 Nisan’da

  21. 2002 liyim lise son sınıfa gidiyorum kendimi denemek için msü sınavına girmek istiyorum girebilirmiyim yoksa yaştan dolayı giremez miyim

  22. lise son sınıfım bu sene girersem ve istediğim sonuca ulaşamaz isem seneye 2.kez girebiliyormuyum veya bu sene girmeyip ilerde bu hakkımı kullanabiliyormuyum ?

  23. Muhammet samet

    Ben bu sene lise 1 olarak okulu bıraktım Astsubay lık için mülakatlarına girebiliyormuyum

  24. Yüzümde 6cm amilyat izi var ne tür sirun çıkar

  25. Cevaplarsaniz sevinirim,
    Kardesim ben 2018 yili lise mezunuyum ve gün ve aya bakilmaksizin 20 yasindayim, bu yil sinavim cok kotu gecti. Seneye yapilacak sinavda 21 yasinda olmus olacağım ve dolayisiyla yastan dolayi girememis olacağım , Acaba mahkemeye gidip yasimi kucultsem seneye girme hakkim olurmu? veya bu yas sinir kuralini esnetebilirlermi acaba ? Tesekkurkler

  26. 27 ağustos 1999 doğumluyum 2020 de msü harp okulu olurmu

  27. 24.07.1999 dogumluyum 2020 msü ye girebilirmiyim

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir