escort izmir

https://www.thermalid.com/ bedava bonus bedava bonus bahis siteleri casino siteleri deneme bonusu güvenilir bahis siteleri

malatya escort istanbul escort


Anasayfa / Bekçi Alımları / 2019 Bekçi Başvurusu – Aşamalar ve Sınav Takvimi

2019 Bekçi Başvurusu – Aşamalar ve Sınav Takvimi

Bekçi Adayları, bu yazımda sizlere 2019 Bekçi Başvurusu – Aşamalar ve Sınav Takvimi   hakkında bilgiler vereceğim. Yazının sonunda sizlerle paylaştığım yazılara kesinlik göz atın arkadaşlar.

2019 Bekçi Başvurusu – Aşamalar ve Sınav Takvimi

İlk Başvuru: Ön Başvuru 

İnternet Üzerinden Ön Başvuru yapılır. 18 Mart-01 Nisan 2019 tarihleri arasında  e-Devlet kapısı şifresi ile internet ortamında başvuru esnasında ilgili haneler doldurularak başvuru işlemi sonuçlandırılacaktır. İnternet ortamında başvurular belirtilen tarihler arasında yapılacaktır. Posta yolu ile veya başvuru tarihi geçtikten sonra yapılan başvurular kabul edilmez. Yazıda belirttiğim gibi 18 Mart günü başvurular başlıyor. Para yatırma işlemide o zaman olacak. Para yatırma işlemi için Polis Akademisi açıklama yapacak. 

İkinci Aşama: Evrak Teslim

Polis Akademisi tarafından yapılan ilana başvuru yapan adaylar, şahsen başvurularının alınması ve ön sağlık kontrollerinin yapılması için Polis Akademisi Başkanlığının resmi internet sitesinden (https://pa.edu.tr) açıklanacak olan başvuru tarihleri ve başvuru merkezlerine mesai saatleri içerisinde bulunacaklardır. Polis Akademisi sitesinden yani sizlere evrakları teslim edeceğiniz yeri açıklayacaktır.

Üçüncü Aşama: Yazılı Sınav 

2019 – 1 Bekçi Adaylarının Sınavı : 13 Temmuz 2019 Cumartesi günü, saat 09.00

2019 – 2 Bekçi Adaylarının Sınavı : 13 Temmuz 2019 Cumartesi günü, saat 14.00

Bu aşamada ön sağlık aşamasından geçen adaylar için Yazılı sınav “Türkçe, Sosyal Bilgiler, Fen Bilgisi, Hayat Bilgisi, Matematik ve Genel Kültür” konularından oluşan yazılı sınav yapılıyor. Sınavı MEB gerçekleştiriyor.

Dördüncü Aşama: Parkur 

Yazılı sınavı da geçen adaylar bir sonraki aşama olan Fiziki Yeterlilik Aşamasına alınır. Burada Polis Akademisi tarafından parkura katılır.

Beşinci Aşama: Mülakat 

Bu aşamada ise yukarıdaki aşamaları başarı ile geçen adaylara Sınav esnasında adaylara, genel kültür konularından hazırlanan soruların yazılı olduğu bir kart çektirilecek ve konu hakkında düşünmesi ve sunum yapması için yeterli süre verilecektir. Konu ile ilgili olarak komisyonca adaya haricen sorular da yöneltilebilecektir. Yani mülakata katılacaklardır.

Son Aşama: Polis Akademisi başarılı olanları kendi sitesinden açıklayacaktır.

Bekçiler Sivilde Silah Taşıyabilir Mi?

2019 Bekçilik Başvuru Ücreti Yatırma Resimli Anlatım

2019 Çarşı ve Mahalle Bekçiliği 1. Dönem Başvuru Kılavuzu İçin Tıklayın 

İstanbul ve Ankara İlçeleri İçin 187 Bekçi Alım İlanı Geldi. Şartları İçin Tıklayın

Bekçilik Ön Sağlık Aşaması Nasıl Oluyor ve Nelere Bakılıyor?

2018 Bekçilik Evrak Teslim ve Ön Sağlıkta Yaşananlar – GÜNCELLENİYOR

2019 Bekçi Yaş Sınırı ve Hesaplama

2019 Bekçi Boy Kilo Hesaplama İçin Tıklayın 

Bekçilik Başvurusu Nereye ve Nasıl Yapılır?

Bayan Bekçi Alımı Ne Zaman Olacak?

Bekçi Nasıl Olunur? Bekçi Olma Şartları Neler?

 

Bekçilik Mobil Uygulamasını Telefonunuza indirerek ve Sosyal Medya üzerinde bizleri takip ederek güncel ilanlardan ve Gelişmelerden ücretsiz haberdar olabilirsiniz.

48 Yorumlar

  1. E.devletten nasil on basvuru yapiliyor.

  2. 01.01.1989 doğumluyum 31yasindan gün almış mi oluyorum nasıl bir sacmaliktir bu açıklanan tarih anlamadim.
    Şimdi bankaya para yatirsam geçersiz mi olacak benim basvurum

  3. 05.04.1989 doğumluyum başvuru yapabiliyormuyum

  4. Parayı bugün yatırmak mecburi mi yoksa yarın yatırıp sonra başvuruyu tamamlayabiliyormuyuz

  5. Ben askerdeyim bir ayım kaldı basvuru yapabilurmiym 24 nisan cıkıyom yani bitiyo

  6. askere gitmeden bir kaç ay önce ikamet adresimi memleketime aldırdım.uzun dönem askerliğimi bitirip geldim.en az 1 yıldır ikametim var.peki askerlik o ikametten sayılacak mı yoksa askerlik ikamet süremden çıkartılacak mı? sonuçta yasal olarak ikametim memleketimde sadece askerlik gibi bir mazeretten dolayı memleketimde olamadım.

    • Askerlik muaf sayılıyordu ikamet konusunda bu açıklama bir şey yazılmamış sorun olacağını sanmıyorum

  7. Site çok yoğun ben daha başvuru ekranına erişim sağlamayamadim var mı denemem gereken başka bir yol?

  8. Siteye erişim sağlayabilen var mı ücreti yatırdık başvuru yapamadım daha

  9. ACİL ACİL ACİL Slm admin ben 20 martta safranbolu asayiş uzman erbaş eğitimine katılacağım. Eğitimdeyken bekçilik vs. Sınavlara katılabiliyormuyuz yani izin alabiliyormuyuz. Ayrılırsak tazminat ödüyor muyuz Ödersek ne kadar ödüyoruz

    Bide sistemde uzman erbaş ve sigortalı görünüp bekçiliği engeller mi. Yani memurken memur olabiyormuyuz

  10. Admin biyometrik fotoğrafda sinek kaydı mı olmamız gerekiyor yoksa kirli sakal bıraksakta olur mu ona göre çektircem bu gün yarın

  11. Vallahı ulke ne hale geldi…. Seçilme yaşını bile 18 ze düşürdüler halen alımlarda askerlik şarti istiyorlar…. Alacakları 8 bin zaten 7 binin ismi şimdiden verilmiştir…. Neyin çabasını gösteriyoruz biz anlamadım… Bu ülkede kim başta oşursa olsun hangi parti hangi hükümet ankara da dayın yoksa boşuma herşey boşuma

  12. Gereken evrakları yazılı sınavdan sonra mı teslim edeceğiz

  13. Basvuruyu yaptıktan sonra Emniyete direk gidip evraklarımızı teslim edecek miyiz ?

  14. Ben başvuru yaparken mail adresimi uygun değil diyor nasıl halledebilirsiniz bu durumu

  15. Admin şimdi bn 24.07.1989 doğumluyum başvurdum ama ileriki aşamada yaş sıkıntı olurmu.şimdiden tskler

  16. Merhaba her hangi bir il icin basvuru o ildemi yapilacak yoksa farkli bir ile mi kaydirilacak

  17. Askerlik 2019 için sorun teşkil eder mı ikamette ikametimi aldirali 6 ay oldu

  18. Erdoğan Çobanyıldız

    Bedelli askerlik yaptım ben ama 21 gün süresi henüz gelmedi 2020de yapacağım. Bu durumla ilgili başına gelen var mı?

  19. İYİ ÇALIŞMALAR İKİ SORUM OLACAKTI YAZILI SINAV VE FİZİKİ PARKUR MESAİ SAATLERİ İÇİNDEMİ YAPILIYOR HAFTA SONUMU YAPILIYOR BİR BİLGİNİZ VAR MIDIR?

  20. 3 kilo fazlam var yinede on kayıt basvuru su yapayım ı

  21. Merhabalar saglik konrolu yazili sinavdan sonrami olacak

    • Kardeşim Bekçilik Giriş Belgesi ve Sıkça Sorulan Sorular yazımızı yayınladık orada video ve soru cevap şeklinde detaylı olarak anlatıldı. Bekçi menüsünden direk bulabilirsin

  22. Merhaba admin çok acil cevap verirmisiniz evrakların gepsini tamamladım doldurdum yalnız şimdi ne yapacağımı bilmiyorum hepsini şeffaf dosyaya koydum hazırda bu gün hepsini hallettim bu ön sağlık kontrolü için felan şimdi ne yapmam gerekiyor???

    • Kardeşim Bekçilik Giriş Belgesi ve Sıkça Sorulan Sorular yazımız yayınlandı orada tüm sorular videolu anlatım ve soru cevap şeklinde paylaşıldı direk Bekçi menüsünden ulaşabilirsin.

  23. Hepsini kazandık her şey bitti diyelim görev yapacağın yer semt ne zaman belli oluyor eğimtinden öncemi yoksa eğitimden sonramı

  24. Bekcilik devlet bunyesindemi yiksa ozel sektor bunyesindemi aliniyor(özel guvenlik gibi dusunun)?tesekkurler

  25. Merhaba güvenlik soruşturması asil liste açıklandıktan sonra mı yapılıyor yoksa soruşturma yapılıp ondan sonra mı belli oluyor asil liste bilginiz varsa yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir